Szanowni Państwo,
Od dnia 12 maja 2021 aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zyska nową funkcjonalność pozwalającą na ,,bankowanie” w aplikacji. Użytkownik będzie decydował, czy chce korzystać z pełnego zakresu funkcjonalnego aplikacji mobilnej BSGo (opcja domyślna pierwszego wyboru), czy też ma ona nadal służyć jedynie jako narzędzie do autentykacji i autoryzacji operacji (opcja alternatywna drugiego wyboru). Jeśli klient Banku przy pierwszym uruchomieniu aplikacji wybierze pełną funkcjonalność aplikacji BSGo – wówczas oprócz wykorzystania funkcjonalności, jakie dawała aplikacja mToken Asseco MAA, będzie mógł wykorzystywać funkcjonalności do obsługi rachunków, płatności, lokat, kredytów oraz innych oferowanych przez nową aplikację BSGo.
![BSGo](/images/BSGo.png)
Aplikacja mobilna BSGo to wygodne korzystanie z bankowości internetowej w dowolnym miejscu. Bez względu na to gdzie jesteś możesz:
• składać zlecania przelewów,
• podgląd salda przed zalogowaniem,
• zarządzać zleceniami stałymi,
• tworzyć listę kontrahentów,
• otwierać lokaty terminowe w PLN,
• pobierać potwierdzenia zrealizowanych transakcji,
• dostęp do historii transakcji na rachunkach i kartach płatniczych,
Ta forma bankowości będzie dostępna wyłącznie dla Użytkowników korzystających obecnie z aplikacji mobilnej BSGo. Użytkownicy, którzy obecnie logują się bo bankowości elektronicznej oraz autoryzują transakcje z wykorzystaniem kodu SMS, a są zainteresowani korzystaniem z bankowości mobilnej, zobowiązani są złożyć wniosek o zmianę metody logowania/autoryzacji. Szczegóły w Placówkach Banku.
Poznaj BSGo.
Użytkownicy, którzy obecnie logują się do bankowości elektronicznej oraz autoryzują transakcje z wykorzystaniem kodu SMS, a są zainteresowani korzystaniem z bankowości mobilnej, proszeni są o złożenie odpowiedniego wniosku o zmianę metody logowania/autoryzacji w placówce Banku. Wniosek dostępny jest na stronie Banku https://wbs-jonkowo.pl lub w placówkach Banku.
Zapraszamy do korzystania z wersji mobilnej systemu bankowości internetowej.