Identyfikacja przychodzących płatności masowych
Bank oferuje swoim Klientom usługę Identyfikacji przychodzących płatności masowych zwaną Usługą IPPM. Usługa IPPM umożliwia przetwarzanie dużych wolumenów płatności przychodzących, w tym m.in. opłat członków Wspólnot Mieszkaniowych/ Spółdzielni Mieszkaniowych, opłat czesnego, rachunków telefonicznych, składek ubezpieczeniowych, wystawianych przez Klientów Banku ich dłużnikom/kontrahentom w celu realizacji płatności.
Nabywcami tej usługi mogą być osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w szczególności w branży energetycznej, gazowniczej, telekomunikacyjnej, mediów, telewizji kablowej, wydawnictw, uczelni oraz Wspólnoty Mieszkaniowe, które ze względu na specyfikę swojej działalności/oferty otrzymują dużą ilość płatności o regularnym charakterze.
Usługa daje możliwość zintegrowania informacji pochodzących z kilku źródeł (wpływy poprzez elixir, SORBNET, wpłaty gotówkowe w kasach banku), za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej, w jednym pliku wynikowym.
Usługa IPPM oferowana jest wyłącznie Posiadaczom rachunku, którzy podpiszą w Banku Umowę Ramową, korzystają z systemu bankowości elektronicznej oraz podpiszą Umowę IPPM w placówce operacyjnej prowadzącej rachunek rozliczeniowy. Usługa IPPM działa w oparciu o rachunek masowy. Rachunkiem masowym może być dowolny rachunek rozliczeniowy Posiadacza rachunku. Rachunki wirtualne zawsze powiązane są z rachunkiem masowym. Płatności dłużników/kontrahentów Posiadacza rachunku dokonywane są na rachunek rozliczeniowy za pośrednictwem rachunków wirtualnych. Rachunki wirtualne tworzone są wyłącznie przez Posiadacza rachunku.
Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów
ZAPRASZAMY