Skip to main content
  • mojeID

    mojeID

    Czym jest mojeID?

    MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację  danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

    MojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/

    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

    Przydatne informacje

    Możliwości oferowane przez mojeID
    • Potwierdzenie tożsamości
    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji
    Zastosowanie
    • Usługi publiczne - Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu), Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
    • e-Commerce - Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu), dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
    • Energetyka - Rejestracja wniosku/formularza, Przedłużenie umowy, dostęp do portalu klienta
    • Medycyna - Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych, zakup leków przez internet
    • Media - Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo, opłacanie abonamentu
    • Ubezpieczenia -  Sprzedaż polisy przez internet, odnowienie polisy (Direct)
    moje Id w pytaniach i odpowiedziach
    1. Co to jest mojeID?

    MojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

           2. Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

           3. Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

          4. Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

           5. Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

    WARMIŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY CENTRALA

    Plac 650-lecia Jonkowa 12
    11-042 Jonkowo

    tel./ fax (89) 512 91 29

    godziny pracy : poniedziałek- piątek: 7:30 -15:30

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    NIP: 739-030-42-71
    REGON: 000572794

    Inspektor Ochrony Danych: Monika Szmalec, kontakt: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się także pisemnie na adres siedziby Administratora:

    Warmiński Bank Spółdzielczy, Plac 650 - lecia Jonkowa 12, 11-042 Jonkowo


    Oddział w Dobrym Mieście

    ul. Zwycięstwa 6A/2
    11-040 Dobre Miasto

    tel. 515230776; 453 680 827

    godziny pracy : Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa: 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Filia w Dywitach

    ul. Olsztyńska 34
    11-001 Dywity

    tel. 515 230 772; (89) 512 02 20

    godziny pracy : poniedziałek- piątek : 8:45 -16:30

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Gietrzwałdzie

    ul. Olsztyńska 15
    11-036 Gietrzwałd

    tel. 515 230 773; (89) 512 30 10; (89) 512 39 35;

    godziny pracy : Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa: 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Jonkowie

    Plac 650-lecia Jonkowa 12
    11-042 Jonkowo

    tel. 515 230 770; (89) 512 91 25
    tel. (89) 512 92 22
    tel. (89) 512 99 66

    godziny pracy : poniedziałek- piątek - 8:45 - 16:30

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Lubominie

    ul. Kopernika 14A
    11-135 Lubomino

    tel. 515 230 777; (89) 616 06 15;

    godziny pracy : Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa: 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Łukcie

    ul. Warmińska 12
    14-105 Łukta

    tel. 515 230 766; (89) 647 50 20; (89) 647 59 15;
    fax (89) 647 59 13

    godziny pracy: Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa: 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Miłakowie

    ul. Daszyńskiego 12
    14-310 Miłakowo

    tel. 506 473 391;(89) 758 70 43; (89) 758 70 44; 515 230 774; (89) 758 71 50;
    fax (89) 758 70 35

    godziny pracy : Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa: 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Filia nr 3 w Olsztynie

    ul. Sucharskiego 4B
    10-693 Olsztyn

    tel. 515 230 769; (89) 541 79 80;
    tel./ fax (89) 616 00 31

    godziny pracy : poniedziałek- piątek - 8:45 -16:30

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Świątkach

    11-008 Świątki,
    Świątki 91

    tel. 515 230 775; (89) 616 90 35; (89) 616 98 88;
    fax. (89) 616 90 25

    godziny pracy : Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa : 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat