Przejdź do głównej treści
  • BLIK - szybko, bezpiecznie i wygodnie

    BLIK - szybko, bezpiecznie i wygodnie

    Płać i wypłacaj wygodnie

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej wbs24 Warmińskiego Banku Spółdzielczego (do pobrania ze sklepu Google Play, App Store).

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Warmińskim Banku Spółdzielczym  (dalej Bank) lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają dostęp do systemu bankowości elektronicznej i korzystają z mobilnej autoryzacji (urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną wbs24)
    • aktywują usługę BLIK w aplikacji mobilnej wbs24.

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wbs24 wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
    • dokonać przelewu na telefon BLIK oraz odebrać przelew na telefon BLIK.

    Przydatne informacje

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    Bank ustanowił domyślne i maksymalne limity dzienne dla transakcji BLIK. Komunikat Banku umieszczony jest na stronie Banku / Limity transakcyjne (dół strony). W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do systemu bankowości internetowej (dostęp poprzez przeglądarkę internetową).

    Jak aktywować BLIKA?
    1. Zaloguj się aplikacji mobilnej wbs24.
    2. W aplikacji mobilnej wbs24 wejdź w Ustawienia-BLIK- zaakceptuj Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego z GRUPY BPS lub niezrzeszonego Banku Spółdzielczego współpracującego z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A., wskaż konto osobiste powiązane z BLIK – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK), włącz Aktywuj BLIKA.

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji wbs24 oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami. 

    Płatności w sklepach lub w Internecie
    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej wbs24.
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    5. To już wszystko - zakupy opłacone.
    Wypłata gotówki z bankomatu*
    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
    3. Podaj kwotę transakcji.
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej wbs24.
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej wbs24 poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    7. Wypłata dokonana.

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Przelew na telefon BLIK
    1. Aby wykonać przelew na telefon BLIK, w aplikacji mobilnej wbs24 wybierz Przelewy-Przelew na telefon BLIK lub kliknij w ikonę BLIK i wybierz Przelew na telefon.
    2. Wybierz odbiorcę przelewu ze swoich kontaktów lub wpisz jego numer telefonu
    3. Podaj kwotę przelewu, kliknij Dalej i Akceptuj – następnie autoryzuj transakcję kodem PIN.
    4. Aby odbierać przelewy na telefon BLIK, w aplikacji mobilnej wbs24 wejdź w Ustawienia – Przelew na telefon, włącz Odbieranie przelewów na telefon BLIK. To wszystko! Przelewy BLIK wysłane na Twój numer telefonu trafią bezpośrednio na Twoje konto.
    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM
    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej wbs24.
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną wbs24
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją mobilną wbs24 i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej wbs24.
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna wbs24.

    WARMIŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY CENTRALA

    Plac 650-lecia Jonkowa 12
    11-042 Jonkowo

    tel./ fax (89) 512 91 29

    godziny pracy : poniedziałek- piątek: 7:30 -15:30

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    NIP: 739-030-42-71
    REGON: 000572794

    Inspektor Ochrony Danych: Monika Szmalec, kontakt: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się także pisemnie na adres siedziby Administratora:

    Warmiński Bank Spółdzielczy, Plac 650 - lecia Jonkowa 12, 11-042 Jonkowo


    Oddział w Dobrym Mieście

    ul. Zwycięstwa 6A/2
    11-040 Dobre Miasto

    tel. 515230776; 453 680 827

    godziny pracy : Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa: 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Filia w Dywitach

    ul. Olsztyńska 34
    11-001 Dywity

    tel. 515 230 772; (89) 512 02 20

    godziny pracy : poniedziałek- piątek : 8:45 -16:30

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Gietrzwałdzie

    ul. Olsztyńska 15
    11-036 Gietrzwałd

    tel. 515 230 773; (89) 512 30 10; (89) 512 39 35;

    godziny pracy : Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa: 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Jonkowie

    Plac 650-lecia Jonkowa 12
    11-042 Jonkowo

    tel. 515 230 770; (89) 512 91 25
    tel. (89) 512 92 22
    tel. (89) 512 99 66

    godziny pracy : poniedziałek- piątek - 8:45 - 16:30

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Lubominie

    ul. Kopernika 14A
    11-135 Lubomino

    tel. 515 230 777; (89) 616 06 15;

    godziny pracy : Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa: 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Łukcie

    ul. Warmińska 12
    14-105 Łukta

    tel. 515 230 766; (89) 647 50 20; (89) 647 59 15;
    fax (89) 647 59 13

    godziny pracy: Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa: 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Miłakowie

    ul. Daszyńskiego 12
    14-310 Miłakowo

    tel. 506 473 391;(89) 758 70 43; (89) 758 70 44; 515 230 774; (89) 758 71 50;
    fax (89) 758 70 35

    godziny pracy : Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa: 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Filia nr 3 w Olsztynie

    ul. Sucharskiego 4B
    10-693 Olsztyn

    tel. 515 230 769; (89) 541 79 80;
    tel./ fax (89) 616 00 31

    godziny pracy : poniedziałek- piątek - 8:45 -16:30

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat + wpłatomat

    Oddział w Świątkach

    11-008 Świątki,
    Świątki 91

    tel. 515 230 775; (89) 616 90 35; (89) 616 98 88;
    fax. (89) 616 90 25

    godziny pracy : Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek : 8:00 - 15:25
    Środa : 8:00 – 17:00

    napisz do nas : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych : AE:PL-95111-91026-EARTE-35

    Rodzaj obiektu: Placówka banku + bankomat

    Znajdziesz nas też tutaj