Przejdź do głównej treści

Działania pomocowe dla klientów

28-04-2020

Warmiński Bank Spółdzielczy wprowadził uproszczone procedury rozpatrywania wniosków o odroczenie terminu spłaty rat kredytów zaciągniętych w Banku, złożonych przez Klientów Instytucjonalnych oraz Indywidualnych, których sytuacja ekonomiczno - finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa COVID - 19.

Wzory wniosków o odroczenie terminu spłat rat dostępne są poniżej oraz w placówkach Banku:

  1. Wniosek o Wakacje kredytowe - Klient Indywidualny
  2. Wniosek o odroczenie spłat - Klient Instytucjonalny
  3. Wniosek o prolongatę kredytu w RB - Klient Instytucjonalny

Proszę wypełnić odpowiedni wniosek oraz podpisać przez wszystkich Kredytobiorców we wskazanych miejscach. Wnioski można składać drogą e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (skan wniosku) lub za pośrednictwem poczty/kuriera lub osobiście w placówkach Banku.

Każdy wniosek będzie rozpatrzony indywidualnie w przyspieszonym trybie, o decyzji powiadomimy Państwa niezwłocznie po jej podjęciu.

Pozytywna decyzja, wiąże się z zawarciem aneksu do umowy i zmianą harmonogramu spłat kredytu. Wyjątek stanowią wnioski Klientów Indywidualnych o odroczenie spłaty rat kredytu, bez wydłużania okresu kredytowania, w przypadku których Bank po akceptacji przekaże dokument - Potwierdzenie realizacji wniosku wraz z nowym harmonogramem.

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefoniczny z doradcami bankowymi lub pod numery telefonów wskazane na naszej stronie internetowej.

Znajdziesz nas też tutaj