BLIK - szybko, bezpiecznie i wygodnie

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Warmińskiego Banku Spółdzielczego BSGo (aplikacja bankowość mobilna dla klientów Banku Spółdzielczego dostarczana przez Asseco Poland S.A. do pobrania ze sklepu Google Play, App Store).

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Warmińskim Banku Spółdzielczym  (dalej Bank) lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają dostęp do usługi bankowości elektronicznej i korzystają z mobilnej autoryzacji (urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo).

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
  • dokonać przelewu na telefon BLIK oraz odebrać przelew na telefon BLIK.

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

Bank ustanowił domyślne i maksymalne limity dzienne dla transakcji BLIK. Komunikat Banku umieszczony jest na stronie Banku / Limity transakcyjne (dół strony). W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do aplikacji mobilnej BSGo.

Jak aktywować BLIKA?

  1. Zaloguj się aplikacji mobilnej BSGo
  2. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego z GRUPY BPS lub niezrzeszonego Banku Spółdzielczego współpracującego z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  3. Wybierz ikonkę BLIK
  4. Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

 

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Przelew na telefon BLIK:

  1. Aby wykonać przelew na telefon BLIK, w aplikacji BSGo wybierz Przelewy-Przelew na telefon BLIK
  2. Wybierz odbiorcę przelewu ze swoich kontaktów lub wpisz jego numer telefonu
  3. Podaj kwotę przelewu, kliknij Dalej i Akceptuj – następnie autoryzuj transakcję kodem PIN
  4. Aby odbierać przelewy na telefon BLIK, w aplikacji BSGo wejdź w Ustawienia – Ustawienia BLIK- włącz Odbieraj przelewy BLIKIEM i a następnie zarejestruj swój numer. To wszystko! Przelewy BLIK wysłane na Twój numer telefonu trafią bezpośrednio na Twoje konto.

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.
WKF
na dzień 2023-06-01
WKF 1M5.04%
WKF 3M5.33%
WKF 6M5.65%
WKF 1Y5.63%

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 6,86
WIBOR 3M - średnia 6,92
WIBOR 6 M - średnia 6,98

Aktualne stawki WIBOR/WIBID znajdują się pod linkiem: https://www.money.pl/pieniadze/depozyty/zlotowe/

KURSY WALUT

Kursy walut 2023-06-05
1 EUR 4,3358
1 USD 4,0507
1 CHF 4,4219
1 GBP 5,0232

 stabilny kredyt 667x277 01 01

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,47%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) wynosi 36 000,00 PLN, całkowita kwota do zapłaty 48 162,27 PLN, oprocentowanie stałe 10,90% w skali roku, prowizja 0,00%, całkowity koszt kredytu 12 162,27 PLN, w tym prowizja 0,00 PLN, odsetki 10 736,27 PLN, Suma opłat miesięcznych za prowadzenie rachunku Standard VIP w całym okresie kredytowania wynosi  0,00 PLN,  pod warunkiem wpływu środków w minimalnej kwocie 3 500,00 PLN miesięcznie. ubezpieczenie na życie dla Kredytobiorcy dostępne z oferty Banku 1 426 PLN, spłata w 60 miesięcznych ratach, w tym 59 rat równych po 778,94 PLN, ostatnia rata wyrównująca w wysokości 778,81 PLN. Wyliczenie reprezentatywne dla „Stabilny kredyt dla Ciebie”  na  06 luty 2023 roku.

Promocja trwa  od 06.02.2023r. do 31.05.2023r.