BLIK - szybko, bezpiecznie i wygodnie

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Warmińskiego Banku Spółdzielczego BSGo (aplikacja bankowość mobilna dla klientów Banku Spółdzielczego dostarczana przez Asseco Poland S.A. do pobrania ze sklepu Google Play, App Store).

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Warmińskim Banku Spółdzielczym (dalej Bank) lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają dostęp do usługi bankowości elektronicznej i korzystają z mobilnej autoryzacji (urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo).

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

Bank ustanowił domyślne i maksymalne limity dzienne dla transakcji BLIK. Komunikat Banku umieszczony jest na stronie Banku : https://wbs-jonkowo.pl/limity-transakcyjne.

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do aplikacji mobilnej BSGo.

Jak aktywować BLIKA?

  1. Zaloguj się aplikacji mobilnej BSGo
  2. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego z GRUPY BPS lub niezrzeszonego Banku Spółdzielczego współpracującego z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK).
  3. Wybierz ikonkę BLIK.
  4. Zacznij korzystać z BLIKA.

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

 

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  5. To już wszystko - zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
  3. Podaj kwotę transakcji.
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  7. Wypłata dokonana.

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo.
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo,
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
    • aktualizuj przeglądarki internetowe.
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.

Regulamin usługi BLIK obowiązujący od 02.05.2022 roku.

baner wiosna 667x277

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 8,29%.

Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) wynosi 4 000,00 PLN, całkowita kwota do zapłaty 4 176,70 PLN, oprocentowanie stałe 7,99% w skali roku, prowizja za udzielenie kredytu 0,00%, całkowity koszt kredytu 4 176,70 PLN, w tym prowizja 0,00 PLN, odsetki 176,70 PLN, bez ubezpieczenia, bez ROR, 12 miesięcznych rat, w tym 11 rat równych po 348,06 PLN, ostatnia rata wyrównująca w wysokości 348,04 PLN.

Kalkulacja została dokonana na dzień 17.03.2022r. na reprezentatywnym przykładzie.

Promocja trwa  do 31.05.2022r.